BaanMeesters
BaanMeesters is een frisse en enthousiaste onderneming. We zijn de verbindende schakel tussen vakmensen en MKB-bedrijven in de branches techniek, schilders, hoveniers, timmer en interieurbouw. Met een team van zo’n 40 collega’s zorgen we ervoor dat elke dag een paar 100 vakmensen prachtig werk leveren bij onze klanten. Bij ons hoef je geen kennis van de branche te hebben, dat brengen wij je wel bij.
Binnen ons vakgebied werken we hard aan vernieuwende en unieke concepten. We doen het net even anders dan onze concullega’s. Ons team is gedreven, betrokken en eigenlijk ook wel een beetje maf. Het team zet zich voor de volle 100% in om mooie resultaten te halen en dat ook te vieren :).
Jouw uitdaging
Bij BaanMeesters zijn we op zoek naar een enthousiaste Officemanager om ons team op de backoffice afdeling te versterken. Het betreft een baan waarbij je naast administratieve taken ook marketing- en HR-taken uitvoert.
Een greep uit de marketinggerelateerde werkzaamheden zijn:
- Het benaderen van potentiële collega’s via LinkedIn – en daarbij ondersteunen bij de werving en selectie en het onboarden;
- Het bedenken en maken van social media posts;
- Contact met onze vormgever voor digitale aanvragen;
- Het beheren en inrichten van campagnes op diverse jobboards;
- Onderhouden van de bedrijfswebsite, inclusief tekstupdates en visuele content.
De volgende Office gerelateerde taken staan ook op je te wachten:
- Beheren van diverse mailboxen, en niet je privé mail 😉;
- Assisteren bij de urenverwerking, administratieve taken;
- Agendabeheer;
- In orde maken van nieuwe werkplekken en bijbehorende licenties;
- Voorbereiden en uitwerken van presentaties, rapportages en vergaderstukken;
- Beheren en bestellen van relatiegeschenken – klant is tenslotte onze OmzetMeester;
- Assisteren bij het debiteurenbeheer en ziekteverzuim.
Wat handig is maar geen eis
We werken niet alleen hard, maar vooral ook slim. De ideale kandidaat heeft de werkmentaliteit van ‘een echte BaanMeesters (of juf)’ en heeft een goed stel hersens (of is het hersenen?). Aangezien onze werknemers ‘vakkrachten’ zijn en onze klanten hardwerkende ondernemers houd je van slim, leuk en duidelijk communiceren. Je wordt dus gewoon de favoriete collega. Waarom? Jij hebt antwoorden op iedereens vragen.
De ideale collega herkent zich in de meeste van de onderstaande punten:
- Havo/mbo-4/hbo werk- en denkniveau verkregen door opleiding of ervaring;
- Ervaring als officemanager is geen vereiste. Als jij denkt dat je geschikt bent, waarom niet…?;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Stress bestendig, jij schrikt niet van een volle mailbox;
- Interesse in ons bedrijf en het optimaliseren van onze huidige bedrijfsprocessen;
- Organisatorisch sterk, snel kunnen schakelen.
Dit gaat het je opleveren
Binnen onze organisatie hebben we veel aandacht voor de mens en word je zowel ‘on the job’ als in aparte sessies getraind om je de vaardigheden voor het vak eigen te maken. Binnen ons bedrijf kom je te werken in een relatief klein, maar gezellig team!
Kort samengevat bieden we:
- Een enorm afwisselende functie met de nodige uitdagingen;
- Een prachtige beloning voor je inzet – dan hebben we het natuurlijk over een geweldig salaris, wat begint bij €2.781,- (starter) en oploopt naar €3.665,- (ervaren);
- The Sky is the limit – Eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief;
- Een team – Of je er in wilt werken is een tweede, maar we bieden het je wel!
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
- Gezellige teamuitjes, een pooltafel of dartbord voor in de pauzes en een moderne werkplek;
- Persoonlijke begeleiding, we got you!
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (ander woord voor lekker eten).
Ja, ik wil de mogelijkheden verkennen
"*" geeft vereiste velden aan
Wat zeggen onze Collega's zelf?
Enthousiast geworden?
We horen graag van je! Ook voor vragen over vacatures kun je hierover contact opnemen met Gerben Jaap.