Backoffice Medewerker

clock
24 - 40 uur
calendar
Weekenden vrij!
coin
€ 2819,- tot € 3365,-
fitness
Sportabbonnement
food
Wo. en Vr. Lunch van de baas
devices
Telefoon & Laptop
teambuilding
Uitjes!
education
Scholingsbudget, incompany trainingen
★★★★★
★★★★★
uit 5 sterren

op basis van Google Reviews

BaanMeesters

WIJ. ZIJN. BAANMEESTERS!
“Als je toch van plan bent om na te denken, denk dan in elk geval groots!”

We zijn gericht op het bemiddelen van vakpersoneel voor de techniekbranche, hoveniersbedrijven, schildersbedrijven en interieurbouwers. Binnen dit vakgebied werken we hard aan vernieuwende ideen. We doen het net even anders (stukken beter ook trouwens) dan onze concullega’s. Het team zet zich voor de volle 100% in (de meeste in ieder geval) om mooie resultaten te halen. Ons team is gedreven, betrokken, energiek en soms een tikkeltje bijzonder. Uiteraard maken we tijd voor het vieren van successen, een potje biljarten, of een taart-eetsessie. Overigens hoef je geen ervaring in recruitment te hebben. Als je geïnteresseerd bent in mens en organisatie, dan leren wij je de rest wel bij.

  • Aantal medewerkers (FTE) : 40-ish
  • Leeftijdscategorieën : 19 tot 39 jaar
  • Het doel van de baas : Vakmanschap de waardering geven die het verdient.
  • Het doel van de collega’s : Eten, gezelligheid, zorgen dat alles vloeiend verloopt!
  • Het maatschappelijke doel : Bemiddelen en ontzorgen van vakpersoneel.
  • Huidige status : Succesvol maar in ontwikkeling!
  • Kenmerken : Gedreven, betrokken, energiek en (soms, eigenlijk best vaak) een tikkeltje bijzonder.

Jouw uitdaging

Als Backoffice Medewerker bij BaanMeesters ben je het meest belangrijke van ons team!
Zonder vrolijke dame/heer die de boel goed op orde heeft, zou het commerciële team namelijk radeloos zijn.

Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor de backoffice van onze vakmensen en klanten. Je kunt hierbij op je eigen manier werken, doe vooral wat voor jou werkt. Dit kan op jouw unieke wijze gebeuren; of je nou via e-mail, telefoon, walkie-talkie of via een postduif wilt communiceren. Het maakt ons niet uit! Zolang communiceren op verschillende niveaus voor jou geen enkel probleem is.

Je krijgt volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en eigen ideeën uit te werken. Een greep uit de werkzaamheden zijn:

 

Urenregistratie: Beheer nauwkeurig de urenregistratie van onze vakmensen, zorgend voor een correcte en tijdige verwerking

Facturatie: Verzamel en verwerk gegevens voor de facturatie, waarbij je ervoor zorgt dat alle transacties accuraat worden vastgelegd en op tijd worden gefactureerd aan onze klanten.

Klant en kandidaat contact:Onderhoud regelmatig contact met zowel klanten als kandidaten, waarbij je vragen beantwoordt, informatie verstrekt en een positieve relatie opbouwt.

Administratieve ondersteuning: Ondersteun het team met algemene administratieve taken, zoals het opstellen en archiveren van documenten en het bijhouden van personeelsdossiers.

Wat handig is maar geen eis

We werken niet alleen hard, maar vooral ook slim. De ideale collega heeft de werkmentaliteit van ‘een echte BaanMeester (of juf)’ en heeft een goed stel hersens (of is het hersenen?). Aangezien onze werknemers ‘vakkrachten’ zijn en onze klanten hardwerkende ondernemers houd je van slim, leuk en duidelijk communiceren. Nope…. Je wordt bij ons dus geen ‘formeel-juridisch-medewerker’, maar gewoon een kerel of vrouw die zijn klant of werknemer wil ontzorgen. De ideale collega herkent zich in de meeste van de onderstaande punten:

  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau verkregen door opleiding of ervaring;
  • Basiservaring in een administratieve rol of backoffice functie is vereist, een gemotiveerde instelling blijft toch wel het belangrijkste!
  • Goede communicatieve vaardigheden en voldoende overtuigingskracht;
  • Interesse in onze vakgebieden en de medewerkers;
  • Organisatorisch sterk, snel kunnen schakelen.

Dit gaat het je opleveren

Binnen onze organisatie hebben we veel aandacht voor de mens en word je zowel ‘on the job’ als in aparte sessies getraind om je de vaardigheden voor het vak verder eigen te maken. Binnen ons bedrijf kom je te werken in een relatief klein serviceteam (2-4 FTE) waarbij je gezamenlijk verantwoordelijk bent voor de backoffice.

Kort samengevat bieden we:

  • Een enorm afwisselende functie met de nodige uitdagingen;
  • The Sky is the limit – Eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief
  • Een team – Of je er in wilt werken is een 2e maar we bieden het je wel!;
  • Sportabonnement van de zaak;
  • Een parttime (minimaal 16 uur) / fulltime (40 uur) weekopvulling;
  • Persoonlijke begeleiding (een leuk, intensief inwerktraject), we got you
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden (niet verplicht, zeker mogelijk );
  • Fruitjes, patatjes, borrels, feestjes, veel eten;
  • Geld;
    • Starter – € 2.871 tot aan € 3.130 per maand
    • Medior – € 2.933 tot aan € 3.231 per maand
    • Senior – € 3.251 tot aan € 9.999 per maand;
clock
24 - 40 uur
calendar
Weekenden vrij!
coin
€ 2819,- tot € 3365,-
fitness
Sportabbonnement
food
Wo. en Vr. Lunch van de baas
devices
Telefoon & Laptop
teambuilding
Uitjes!
education
Scholingsbudget, incompany trainingen
★★★★★
★★★★★
uit 5 sterren

op basis van Google Reviews

Ja, ik wil de mogelijkheden verkennen

"*" geeft vereiste velden aan

Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: pdf, jpg, png, doc, docx, jpeg, Max. bestandsgrootte: 32 MB.
    Voor het inzien van onze privacyverklaring

    Wat zeggen onze Collega's zelf?

    E Naast het coördineren, behandelen van CAO vraagstukken, hou ik me zich bezig met het werven en selecteren van vakmensen in de houtindustrie / meubelindustrie. Ik geniet van het onderhouden van relaties van zowel werknemers als werkgevers, dit maakt mijn baan zo divers en…
    Erwin
    M Tijdens mijn opleiding voor Junior Accountmanager ben ik gestart als stagiair bij BaanMeesters, maar ik ben er eigenlijk nooit meer weg gegaan 🙈… Ik haal veel voldoening uit het bemiddelen van vakkrachten naar een mooie baan en vindt het geweldig om klanten aan personeel te helpen. Vooral als ze me vragen hoe we dat doen omdat het ze zelf (vaak) niet lukt. We doen dit in teamverband waardoor waar ik met ons gezellige en jonge team veel energie van krijg. Naast werktijd versterken we de onderlinge band door middel van deelname aan voetbaltoernooien, hardloopwedstrijden of leuke borrels.
    Michel

    Enthousiast geworden?

    We horen graag van je! Ook voor vragen over vacatures kun je hierover contact opnemen met Gerben Jaap.